Workshop Strategische zorgmarketing

Zorgorganisaties moeten zich scherper positioneren en profileren in de slag om de klant. Strategische zorgmarketing biedt daarvoor een oplossing. Veel zorgorganisaties worstelen met de vraag hoe men het strategisch marketingbeleid moet invullen en hoe je tot een goede marketingstrategie komt. In deze workshop leer je in één dag hoe je dat aanpakt.

Workshop Succesvol zorgmarketingplan

Met een goed zorgmarketingplan heb je meer kans dat je de marketingdoelen van de organisatie weet te realiseren. Een zorgmarketingplan geeft duidelijkheid over het doel, de uitgangspunten, de taakverdeling, de marketingacties die uitgevoerd moeten worden en het gewenste eindresultaat. Veel zorgorganisaties worstelen met de vraag hoe men tot een goed zorgmarketingplan komt. In deze workshop leer je in één dag hoe je dat aanpakt.

Workshop Businessmodel innovatie in de zorg

Bestaande oplossingen voldoen steeds minder voor de grote uitdagingen in de zorg. Daarnaast biedt nieuwe technologie (internet, mobiel, sociale media, digitale zorg, etc.) volop kansen om de zorg beter, goedkoper en klantgerichter te maken. Kortom, er is grote behoefte aan nieuwe, betere en meer innovatieve ‘businessmodellen’ en ‘waardeproposities’ in de zorg. Veel zorgorganisaties worstelen met de vraag hoe men tot nieuwe, betere en innovatieve businessmodellen komt. In deze workshop leer je in één dag hoe je dat aanpakt.