Training Marketing in de zorg / MarCom-plan

Hoe positioneer je jouw organisatie in de markt. Marketing wordt steeds belangrijker in de zorg. Het opvallen bij potentiële patiënten, doorverwijzers of subsidieverstrekkers hoort bij de dagelijkse werkzaamheden van een zorgorganisatie. De grondslag hiervoor is een sterk marketingcommunicatieplan die past bij de identiteit van de organisatie, zodat jouw organisatie zich goed in de markt kan positioneren en opvalt bij zowel huidige als potentiële patiënten, doorverwijzers en subsidieverstrekkers.

Training Marketing in de zorg / MarCom-plan

Hoe positioneer je jouw organisatie in de markt. Marketing wordt steeds belangrijker in de zorg. Het opvallen bij potentiële patiënten, doorverwijzers of subsidieverstrekkers hoort bij de dagelijkse werkzaamheden van een zorgorganisatie. De grondslag hiervoor is een sterk marketingcommunicatieplan die past bij de identiteit van de organisatie, zodat jouw organisatie zich goed in de markt kan positioneren en opvalt bij zowel huidige als potentiële patiënten, doorverwijzers en subsidieverstrekkers.

Masterclass – Vloggen met je telefoon

Wil jij als communicatie- of marketingspecialist in de zorgbranche jouw organisatie naar nieuwe hoogtes tillen? Ben je op zoek naar een moderne en effectieve manier om te communiceren met je doelgroep, medewerkers en potentiële nieuwe collega's? Dan hebben wij dé oplossing voor jou: de Masterclass Vloggen met je Telefoon, speciaal voor Communicatie- en Marketingspecialisten uit de Zorg!

Training Social Media Strategie

‘We willen meer uit social media halen, hoe doen we dat?’. Of, ‘We willen iets met Instagram! Wat is er allemaal mogelijk?’ Of, ‘TikTok, moeten we daar wat mee?’. Eenvoudige vragen waar helaas geen makkelijk antwoord op is? Want, wat zijn je organisatiedoelen? Wie is je doelgroep? Welke rol spelen social media in het realiseren van die doelen? Zo zijn er nog meer van die vragen die bepalend zijn of en hoe je social media gebruikt in het communicatiebeleid van je zorgorganisatie. Deze vragen - en ook het antwoord daarop - staan centraal in de basistraining social mediastrategie. In een dagdeel helpen we je op weg je eigen koers te bepalen op social media en leggen we je uit waar je op moeten letten.