De Zorgmarketing Praktijk is de verzamelnaam van een aantal gespecialiseerde bureaus met veel praktijkervaring op het gebied van marketing in de zorg en het maatschappelijk werkveld. Kortom, praktijkgerichte specialisten in zorgmarketing.

 

De bureaus bieden samen een groot scala aan praktijkgerichte workshops en trainingen op het gebied van marketing, communicatie, verkoop, service en innovatie in de zorg. Het aantal onderwerpen, workshops en bureaus wordt de komende periode gericht uitgebreid. De behoeften in het zorgmarketingveld vormen daarbij het uitgangspunt. Mocht je een onderwerp of workshop missen, dan horen wij het graag!

 

De bureaus die meedoen aan De Zorgmarketing Praktijk zijn partner van het Zorgmarketingplatform. Leden van het Zorgmarketingplatform krijgen 20% korting op de workshops van onderstaande bureaus.

 

Voor meer informatie over De Zorgmarketing Praktijk kun je contact opnemen via info@dezorgmarketingpraktijk.nl. Voor meer informatie over de workshops kun je contact opnemen met een van onderstaande bureaus.

Excap

Indora Managementadvies

Is het bedrijf van Sjors van Leeuwen. Hij is al geruime tijd actief in de zorg als management- en marketingadviseur op het snijvlak van klantgericht ondernemen (CRM), strategie en marketing. Sjors van Leeuwen is initiatiefnemer van het Zorgmarketingplatform en auteur van diverse boeken over marketing in de zorg.

 

Spring marketing

Is het bedrijf van Joep van de Ven. Spring marketing is een gespecialiseerd online marketingbureau. Zorgorganisaties kunnen bij Spring marketing terecht voor zowel online analyse en strategie als de uitvoering daarvan: van contentontwikkeling tot een vindbare website (SEO) en onderscheidend design.

Zorgmarketingplatform

Bovenstaande bureaus zijn partner van het Zorgmarketingplatform. Hét kennisplatform voor marketing in de zorg. Voor netwerken, kennisdeling, inspiratie en innovatie. Het eerste, grootste en actiefste platform voor marketing in de zorg. Het Zorgmarketingplatform organiseert sinds 2004 bijeenkomsten en themasessies en voert regelmatig onderzoek uit. De afgelopen jaren hebben meer dan duizend marketing- en communicatiemedewerkers, managers en bestuurders van zorgorganisaties deelgenomen aan deze activiteiten.