Workshop Internal Branding in de zorg

In het streven naar meer klantgerichtheid, speelt het gedrag van zorgmedewerkers een cruciale rol. Niet een imagocampagne, maar de ervaring die de klant in de realiteit opdoet met de ‘merkwerkers’, kleurt het imago en de klanttevredenheid. Succesvol werken aan een sterk merk kan alleen als medewerkers de merkwaarden enthousiast dragen en uitdragen. Deze praktijkgerichte workshop geeft je de benodigde kennis en handvatten om hier succesvol mee aan de slag te gaan.

 

Internal branding werkt aan medewerkers die weten waar de organisatie voor staat, er enthousiast over zijn en de gewenste positionering doorvertalen in hun eigen dagelijkse werkzaamheden en de omgang met de klant. Dit leidt niet alleen tot enthousiaste(re) klanten maar ook tot medewerkers die meer betrokken zijn en plezier hebben in de eigen werkzaamheden. Met name voor zorginstellingen is het van belang om in te zetten op internal branding: vele zorgmerken hebben (met succes) de stap al gezet.

 

Corona-melding: Heb je interesse in deze workshop? Meld je dan aan. Je krijgt daarna bericht of deze workshop op de aangegeven datum – of een ander moment – doorgaat en waar en in welke vorm (fysiek of online). 

 

Onderwerpen workshop

De workshop Internal Branding in de zorg geeft je in één middag:

  • Kennis en begrip van internal branding.
  • Inzicht in voorwaarden om succesvol met internal branding aan de slag te gaan.
  • Inzicht in de implementatiestappen.
  • Overzicht van handige methodieken en tools.
  • Praktische tips, inzichten, ideeën en voorbeelden.
  • Delen van kennis en ervaring.

 

Na afloop neem je mee naar huis

Deze praktijkgerichte workshop combineert theorie direct met praktijk. Je krijgt inzicht in wat internal branding precies inhoudt en de manier waarop je er succesvol mee aan de slag kunt gaan binnen de eigen organisatie. Hierbij krijg je veel praktische tips aangereikt. Er is ruimte voor het onderling uitwisselen van kennis en ervaring met andere deelnemers.

 

Programma

Datum: 5 november 2020.
Tijd: 12.30 uur – 16.30 uur.

 

Locatie

Rozet in Arnhem-Centrum.

 

Prijs

€ 395,-  /   Leden Zorgmarketingplatform krijgen 20% korting  /  excl. btw.

Je kunt tot drie weken voorafgaand aan de workshop kosteloos per email afmelden.
Daarna is het volledige bedrag verschuldigd. Je kunt ook een plaatsvervanger sturen.

 

Voor wie?

Voor marketing-/communicatieprofessionals, managers en beleidsmakers in de zorg die meer willen weten over internal branding en het praktisch implementeren van internal branding in de eigen organisatie.

 

Praktijkdocent Barbara van Stijn MBA van Bureau Mocha

De workshop wordt gegeven door Barbara van Stijn MBA van Bureau Mocha. I.s.m. Sjors van Leeuwen van Indora Managementadvies.


Hoi, ik ben Barbara. Bureau Mocha heb ik opgericht vanuit mijn passie om maatschappelijk gedreven organisaties en professionals te helpen met het vergroten van hun toegekende waarde en maatschappelijke impact. Mijn specialisatie ligt op het gebied van projectcoördinatie, marketing, communicatie en strategie vanuit een bedrijfskundige (MBA) achtergrond.

 

In-company

Deze workshop kan ook in-company gegeven worden.

 

Meer informatie of vragen?

Meer weten of vragen over deze workshop? Laat gerust weten.

Barbara van Stijn, barbara@bureaumocha.com.